luni, 21 decembrie 2009

Ce imi place mie ...

Mie imi plac chestiile astea ciudate numite minerale...
Poate dintr-un instinct autodidact, sau poate din dorinta de a ma da mare sau poate din dorinta de a-i ajuta pe altii am zis sa fac un blog despre treaba asta. De ce un blog? pentru ca e mai simplu de facut decat un site... si mai comod.

Da ... am uitat sa zic chestii despre bibliografie ... Daca nu este mentionat altfel in text imaginile sunt create de mine, informatia provine din ceea ce am invatat la facultate (cursuri), publicatii precum:
  • Introduction to mineral Sciences de A. Putnis,
  • Manual of Mineralogy dupa D. Dana de C. Klein si C.S. Hurlbut,
  • Principles of Metamorphic Petrology de R.H. Vernon si G.L. Clarke
  • Igneous and Metamorphic petrology de Best
  • Atomic and electronic structure of Solids de Efthimimos Kaxiras
  • Ionic compounds de C.H. Yoder
  • etc. etc. etc.
  • Si o groaza de articole care vor fi mentionate in text.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu